Silent Hill 3
Návod
Zábavní park Lakeside (Lakeside Amusement Park)
Při prvním hraní hry budete muset absolvovat úvodní část, která se však během dalšího hraní již neobjeví. Jděte rovně, pak kousek doleva a projděte ocelovými vraty, které vás zavedou na kruhové náměstíčko. Držte se podél pravé stěny, doběhněte k dřevěným dveřím, jenž jsou osvětleny malou lampičkou a zamiřte rovně k pootevřeným vrátkům. Projděte jimi, zahněte doleva a kolem žluté budky utíkejte ke schodišti, po němž vyběhněte až nahoru. Brankou u kabinky obsluhy vběhněte na koleje a pokračujte až na samý konec.
Nákupní centrum (Shopping Mall)
Na dámských toaletách si nejprve pomocí červeného pentagramu uložte hru a následně vylezte okýnkem ven. Úzkou uličkou doběhněte ke dveřím, jenž vás zavedou zpět do nákupního centra a na rozcestí se vydejte doprava, až na konec chodby. Dostanete se do části s butiky. Prolezte do obchodu s poodtaženou roletou, shlédněte animaci a zadním východem opusťte místnost. Běžte směrem ke kameře, zahněte doprava a z nástěnky seberte mapu. Dveřmi s nápisem Exit se dostanete ke schodišti, které vás zavede do 2. patra. Utíkejte chodbou nalevo, dveřmi na konci vstupte do hlavní haly a zamiřte do Helen´s bakery, kde najdete kleště na pečivo. S nimi se vraťte do předchozí chodby, na rozcestí se vydejte doleva a vstupte do posledních dveří po pravé straně s nápisem Storeroom. Utíkejte k paletě, za pomoci kleští vytáhněte klíč a spolu s ním zamiřte zpět do hlavní haly v 2. patře. Klíčem odemkněte knihkupectví My Bestsellers, seberte z podlahy Shakespearovu antologii a připravte se na první hádanku. Na obtížnost Easy (obtížnost hádanek, kterou jste si zvolili na začátku hry) stačí zasunout pouze 2 knihy, na obtížnost Normal máte 5 knih, takže si je v inventáři prozkoumejte a zasuňte tak, aby k sobě pasovali a na obtížnost Hard je potřebná dobrá znalost angličtiny, a proto vám řeknu přímo číselný kód 8352. Získaný kód zadejte na panelu u zadního východu a shlédněte krátkou sekvenci. Po jejím skončení utíkejte chodbou rovně, vstupte do výtahu po levé straně a sjeďte dolů. Během jízdy dolů vypadne seshora výtahu rádio a vy se dostanete do iluzorní verze nákupního centra.
Iluzorní nákupní centrum (Ilusorium Shopping Mall)
Dejte se chodbou doprava, na rozcestí pak znovu a projděte dvojitými dveřmi na konci. Pokračujte na dámské záchody v levé horní části mapy, vezměte si bělidlo (obtížnost hádanek Normal a Hard) a přes chodbu vstupte do vedlejší místnosti. Zhasněte světlo, seberte objevenou baterku a vyjděte ven na chodbu. Utíkejte na její konec, podlezte pod zničenou roletou do chodby s butiky a protáhněte se do jediného otevřeného obchodu, kde jste v normální verzi centra sebrali zbraň. Nyní tam seberte neprůstřelnou vestu a ramínko. Nyní se vraťte k dvojitým dveřím, kterými jste procházeli na začátku této části a vstupte do místnosti naproti. Stoupněte si ke stolku pod žebříkem, použijte ramínko a vylezte o patro výš. Utíkejte na opačnou stranu chodby, vstupte do posledních dveří po levé straně a z vitríny seberte ořech. Vyjděte zpět na chodbu, doběhněte k eskalátorům a zamiřte do 3. patra. Vstupte do místnosti nalevo, prohledejte útroby upečeného psa a vytáhněte mu ze žaludku klíč. Vraťte se zpět do místnosti s ořechem v 2. patře, projděte zadním východem a dejte se chodbou doleva. Na rozcestí zahněte vpravo a dveře na konci odemkněte klíčem z psa, čímž se dostanete do kuchyně. Ze stěny vytáhněte trubku, dvojitými dveřmi pokračujte do haly a vstupte do místnosti v pravé dolní části haly (podle mapy). Uvnitř seberte saponát (obtížnost hádanek Normal a Hard), zadním východem pokračujte dál a dojděte k větráku, který vypněte tlačítkem na stěně. Vstupte do dveří nalevo, dojděte k oblaku hmyzu (obtížnost hádanek Normal a Hard) a zkombinujte získaný saponát a bělidlo. Po animaci se objevíte u větráku, na chvíli ho zapněte a vypněte a vraťte se zpět do chodby, kterou máte již průchozí. Doběhněte k rozcestí, dejte se vpravo a projděte jedinými odemčenými dveřmi. Z místnosti pokračujte dvojitými dveřmi naproti a dostanete se do obrovské haly plné nestvůr. Přeběhněte do levé části mapy a vstupte do jediných dveří po pravé straně, kde na nemocničním lehátku objevíte mučící nástroj. Použijte na něj ořech, seberte si drahokam moonstone a s ním utíkejte zpět do 3. patra. Do dveří přímo naproti eskalátorům vložte moonstone a dostanete se do hlavní haly na tomto patře. Přeběhněte na opačnou stranu haly, po lávce doběhněte do jejího středu a po žebříku slezte dolů, kde vás čeká souboj s prvním bossem. Ten je celkem jednoduchý, stačí když budete střílet do jeho otevřené tlamy a po několika ranách z pistole zemře. Objevíte se zpět v normálním obchodním centru. Protáhněte se pod pootevřenou roletou naproti vám, doběhněte k proskleným dveřím na konci chodby a shlédněte animaci.
Podzemka (Underground)
Utíkejte k rozcestí, dejte se doprava a projděte dveřmi na konci. Dostanete se do hlavní části podzemí, kde prozkoumejte noviny na zelených hracích automatech a následně i informační tabuli, čímž zjistíte jak se Heather dostane domů. Od informační tabule se dejte vlevo ke kabině staniční hlídky, projděte skrz placenou zónu a na rohu kabiny seberte mapu podzemky. Seběhněte po schodech dolů, podívejte se na mapu a po schodišti v severovýchodní části (nástupiště 1) sejděte o patro níž. Tam najdete další dvě schodiště, jedno vás zavede k léčivým nápojům a nábojům a to druhé k louskáčku. S ním se vraťte o dvě patra výš, utíkejte do JV části mapy a louskáčkem zničte zámek na vratech (v inventáři dejte combine a teprve potom use). Seběhněte dolů, v přistaveném vagónu si vezměte brokovnici a náboje a odtud pak dle mapy pokračujte po jednotlivých schodištích dolů k nástupišti 3. Na východním konci kolejiště prozkoumejte osvětlené dveře, rychle se vylezte z kolejiště ven a shlédněte animaci přijíždějícího vlaku. Utíkejte podél vlaku k brance, odemkněte ji a pokračujte až ke schodišti. Vyběhněte nahoru, opačnou stranou dolů a vstupte do vlaku. Jakmile se rozjede, probojujte se na opačný konec a shlédněte animaci. Nakonec vystupte z vlaku a projděte železnými dveřmi na konci nástupiště.
Kanalizace (Underpass)
Seběhněte dolů, dejte se doprava a projděte ocelovými vraty na konci. Za nimi se dejte doleva, po chvíli narazíte na modré dveře vpravo a chodbou za nimi doběhněte k rozcestí. Tam projděte modrými dveřmi napravo, pokračujte ke křižovatce a zahněte vlevo. V místnosti na konci si vezměte z nástěnky mapu kanalizace, kousek vedle pak okovaný kyj a druhými dveřmi se vydejte dál. Utíkejte rovně, vstupte do dveří po levé straně a na konci si vezměte láhev od vína. Vraťte se na chodbu, jděte kousek nazpět a odbočte doprava. Projděte velkými ocelovými vraty, podívejte se na mapu a jedinou možnou cestou dojděte na křižovatku. Z ní pokračujte doprava, na dalším rozcestí opět doprava a projděte ocelovými vraty. Podívejte se na mapu a všimněte si dvou úzkých chodeb nalevo, které vedou do malých místností. Jděte do spodní místnosti nalevo (podle mapy), na přístroj v rohu použijte láhev od vína a s nově získaným palivem se vydejte do té horní místnosti. Nalijte palivo do čerpadla uprostřed místnosti, zapněte ho a po žebříku slezte dolů do nyní již odčerpané jímky. Podívejte se do mapy, podle ní se vydejte do malé místnosti jižně od vás a ze stoličky seberte fén. Opusťte místnost, na křižovatce pokračujte rovně skrz železná vrata a u dalšího rozcestí se dejte vlevo. Vstupte do místnosti, přečtěte si všechna varování a projděte opancéřovanými dveřmi. Jděte k zásuvce poblíž dveří, použijte fén a po zabití netvora pokračujte přes lávku dál. V chodbě projděte dveřmi na konci, přejděte na opačnou stranu kanálu a zamiřte širokou kanalizační chodbou na jih. Po několika krocích odbočte do úzké chodby vpravo (z pohledu postavy) a doběhněte k žebříku vedoucímu na povrch.
Budova kanceláří (Office Building)
Oběhněte budovu a vstupte dovnitř. Na konci chodby projděte jedinými průchozími dveřmi ke schodišti, vyběhněte úplně nahoru a proběhněte chodbou do obrovské místnosti. Všimněte si zde rohu, který se od ostatního zdiva liší, když ho rozbijete například pomocí kyje získáte tlumič. Jděte do středu místnosti, shoďte matraci do díry v podlaze a skočte dolů. Vylezte poškozeným oknem na lešení, dejte se doprava a na konci prolezte otevřeným oknem do kanceláře. Opusťte kancelář, doběhněte po chodbě k červenému světlu a projděte dveřmi s fialovým nápisem. Nyní utíkejte chodbou rovně až k dveřím s plakáty Monica´s Dance Studio, vstupte dovnitř a rovnou do protějších dveří, za kterými konečně najdete mapu. Nyní se vydejte k výtahům a dveřmi s červeným nápisem EXIT projděte na požární schodiště. Vyběhněte do 5. patra, podívejte se na mapu a všimněte si dvou čtvercových místností v západní části. V té spodní si vyzvedněte hever a utíkejte do SV části mapy. Na konci chodby tam najdete šroubovák (obtížnost hádanek Normal a Hard) a v jedné z místností pak i katanu. Nyní se vraťte zpět k místu, kde jste našli mapu a ze šuplíku vytáhněte za pomoci šroubováku lano. Jděte k výtahům na tomto patře, na pootevřený výtah použijte hever a následně spusťte lano, po kterém slaňte do 2. patra. Rovnou si to namiřte do místnosti v SZ rohu mapy, kde otočte kohoutkem na vaně.
Iluzorní budova kanceláří (Ilusorium Office Building)
Nyní utíkejte do místnosti, která je na mapě napravo od vás a po shlédnutí krátké animace s Vincentem se ocitnete ve vedlejší místnosti. Z regálu si vezměte kysličník a léčiva, podle mapy doběhněte do výtahu a sjeďte do 1. patra. V SV místnosti si vezměte z lednice vepřová játra, vraťte se k výtahu a vyjeďte do 5. patra. V JZ místnosti seberte ze stolku sirky a s nimi zamiřte do největší místnosti v SV rohu tohoto patra. Prozkoumejte jediný obraz na stěně (ten, který v normálním světě chyběl), vstupte do inventáře, kde zkombinujte vepřová játra s kysličníkem a nakonec použijte sirky. Jakmile obraz shoří, tak se protáhněte vrátky a po schodišti seběhněte do 4. patra. Chodbou doběhněte do místnosti v SZ rohu mapy, ze stolu seberte stříbrnou minci a vhoďte ji do automatu. Po krátké animaci, v níž vytáhnete klíč z plechovky utíkejte k výtahu, sjeďte do 1. patra a klíčem odemkněte dveře vedoucí do dlouhé chodby v západní části mapy. Dejte se onou chodbou vlevo, pokračujte za roh a vstupte do druhých dveří po levé straně. Přečtěte si papíry na zakrvaveném lůžku a utíkejte zpět do chodby u výtahů. V severní části této chodby se objevily dveře, kterými projděte.
Apartmán Daisy Villa (Daisy Villa Apartment)
Dejte se podél levé strany cesty, po chvilce putování odbočte do uličky nalevo a doběhněte k domu Heather. Vstupte dovnitř, klíčem si odemkněte dveře bytu 102 a shlédněte animaci, jenž vás zavede na střechu. Jakmile skončí zabijte druhého bosse – Misionáře, na kterého platí jen chladné zbraně jako ocelová tyč, kyj nebo katana, a shlédněte další sekvenci s Douglasem. Projděte dveřmi do obýváku, pak zamiřte do pokoje Heather, který je napravo od televizoru a z prádelníku seberte elektrický paralyzér. Nakonec opusťte dům bočním vchodem a shlédněte další sérii animací.
Brookhavenská nemocnice (Brookhaven Hospital)
Opusťte motel, podívejte se na mapu a s její pomocí se dostaňte k místní nemocnici. Vsupte dovnitř, zamiřte do recepce dveřmi naproti a ze stolku seberte mapu. Výtahem vyjeďte do 2. patra, ve Woman´s locker room si vezměte ze skříňky parfém a odlakovač na nehty a běžte k dvojitým dveřím vedoucím do chodby u cel M1-M6. Zjistíte, že jsou dveře zamknuty na číselný kód. Přečtěte si tedy papír na stěně u dveří a podle indícií zjistěte kód, jímž dveře odemknete (Easy 4639, Normal 8634, Hard 4896). Rovnou zamiřte do místnosti M4, vypněte zvonící budík a zapamatujte si čas, který na něm je. Přistupte ke kufříku na posteli, kde vás čeká zadání dalšího kódu. Ten je závislý na čase na budíku. Pokud bylo na budíku například 9h a 11min na kufříku zadejte buď 0911 nebo také 2111, což znamená, že každý čas má dvě varianty. Po odemknutí kufříku získáte fotoaparát a můžete jít zpět k výtahu, kterým sjeďte do 1. patra. V pokoji C4 použijte na koláž na stěně odlakovač a získaným klíčem odemkněte dveře ke schodišti. Sejděte do suterénu, na chodbě uvýtahu si ze země seberte Submachine gun a zamiřte do Store room. Prozkoumejte krvavou stopu na stěně, na mezeru za skříní použijte fotoaparát a objevíte 4místný kód. Po schodišti nyní zavítejte do 3. patra, dveře k celám odemkněte kódem z fotky a vstupte do pokoje S12. Po vstupu se rozezvoní telefon, který zvedněte a po ukončení rozhovoru s Leonardem, seběhněte zpět do 2. patra. Vedle pokoje M6 se objevili nové dveře, jimiž projděte a jedinou možnou cestou dojděte labyrintem až k rudému symbolu na zdi. Pokuste se uložit si hru a po animaci pokračujte dál k žebříku. Vyšplhejte po něm nahoru, projděte dveřmi u červené žárovky.
Iluzorní brookhavenská nemocnice (Ilusorium Brookhaven Hospital)
Doběhněte k výtahu, sjeďte do 2. patra a zamiřte do Men´s locker room. Otevřete prostřední skříňku, vyslechněte si rozhovor a ve Woman´s locker room seberte z koše igelitový pytlík. Pak sjeďte výtahem do B3 a prohlédněte si pec. Pokud hrajete na Easy najdete klíč v otevřené peci, pokud Normal či Hard je pec chráněna zámkem a vy musíte přijít na číselný kód. Na normal si prohlédněte obrázek na peci. Uvidíte mřížku a v ní napsaná římská čísla, která odpovídají rozmístěným postelím s těly (když se k výtahu otočíte zády). Podle toho už pak zadejte kód na zámku pece, kde horní číselník odpovídá římské I a spodní číselník IV. Na obtížnost Hard je řešení složitější a výsledný kód je 9271.
Seberte klíč, vraťte se do výtahu a vyjeďte do 3. patra. V Examining room 4 naberte do pytlíku krev, sjeďte do 1. patra a klíčem z pece odemkněte Day Room. Skrz ní se dostaňte do pokoje C4, na oltář použijte krev a slezte po žebříku do díry, jenž se objeví. Bude vás čekat souboj s bossem (Leonard), na kterého platí především střelné zbraně. Po jeho zabití a získání talismanu se vraťte zpět do motelu, kde na vás bude čekat Vincent. Po krátkém rozhovoru jděte na severozápadní konec Nathan Avenue.
Zábavní park Lakeside (Lakeside Amusement Park)
Utíkejte na kruhové náměstíčko a zastavte se v obchodě se suvenýry (obchod s dvojitými dveřmi a malou lampičkou). Chvíli pobíhejte dokola a až uslyšíte ránu, tak v jednom z rohů naleznete spadlou plechovou krabici a v ní klíček. S ním odemkněte kabinu obsluhy kolem níž jste procházeli na začátku hry a vypněte motor stroje. Pak vstupte na koleje, utíkejte po nich dopředu a jakmile skončí animace, tak se objevíte u kiosku. Otočte se k němu zády, utíkejte ke dveřím nalevo, jenž jsou osvětleny dvěma lampičkami a vstupte do zahrady strašidelného domu. Proběhněte jí až do domu a procházejte domem, podle pokynů průvodce. V místnosti s oběšencem se situace přiostří a vy budete nuceni utíkat před červeným světlem, které vás v případě dostižení zabije. Po opuštění strašidelného domu utíkejte dopředu a proběhněte úzkým průchodem. Podél plotu nalevo doběhněte k zrezivělé brance, projděte jí do další části a namiřte si to rovně skrze další bránu. Vyběhněte na jeviště, kde najdete červený střevíc, pak si z jedné z laviček vezměte řetěz a utíkejte nazpět (projděte dvojicí branek). Od druhé branky utíkejte rovně a narazíte na kolotoč (po pravé ruce) a zelenou branku (po levé ruce). Nejprve připevněte jeden konec řetězu na branku, druhý na madlo sloupu uprostřed kolotoče a jděte do ovládací kabinky kolotoče, kde přehoďte páku. Jděte dál nově zpřístupněnou cestou, shlédněte animaci s Douglasem a pokračujte brankou před vámi. Zamiřte do fialově ozářeného obchodu po pravé ruce, přečtěte si Douglasův zápisník a ze stolku seberte hlavu panenky. Opusťte obchod a pokračujte dál dveřmi napravo, které jsou osvětleny normální lampičkou. Projděte kolem figurín ke kolejím a prohlédněte si fotky. Na figurínu Popelky použijte střevíček, na Sněhurku zase hlavu panenky a utíkejte do dveří na levém konci kolejiště, které jste tímto odemknuli. Z jeskyně vyjděte ocelovými dveřmi, venku se dejte doprava a dojděte ke stánku se zmrzlinou. Od něj pokračujte uličkou nalevo až k brance, projděte jí a utíkejte k osvětlenému kolotoči v povzdálí. Vstupte mezi koně a po chvíli se kolotoč rozjede. Přečtěte si tedy vzkaz na jednom z koní, pomocí katany zastavte všechny koně v pohybu a po chvíli začne boj s bossem (Memory of Alessa). Až ji zabijete, tak si přečtěte krvavý nápis na podlaze kolotoče a jedinou možnou cestou pokračujte až ke Claudii.
Kostel (Church)
Po skončení animace seberte z oltáře první tarotovou kartu, projděte dveřmi napravo a ve výklenku nalevo od dveří si vezměte mapu. Přímo naproti mapě jsou dveře, jimiž vstupte do zpovědnice, prozkoumejte ji a vyslechněte si zpověď. Buď kajícníkovi odpusťte (možnost 1) nebo neodpovídejte (možnost 2) a opusťte zpovědnici. Pokračujte chodbou na rozcestí, dejte se vlevo a přes boční místnost projděte do prostoru za mříží. Dojděte k dalšímu rozcestí, pokračujte doprava a v místnosti na konci naleznete magnetofonový pásek a poznámky v deníku. Jděte zpět k poslednímu rozcestí, pokračujte na sever do kaple a důkladně ji prozkoumejte. Nyní běžte zpět do poslední chodby, prozkoumejte obraz anděla a oddělejte ho bokem. Nově objevenými dveřmi pokračujte až na samý konec chodby a projděte dveřmi do knihovny. Jakmile seberete druhou tarotovou kartu, tak se spustí animace s Vincentem, po jejímž ukončení se vraťte zpět na chodbu a sjeďte výtahem dolů. Dejte se doprava, projděte dveřmi a dojděte k rozcestí. Utíkejte rovně (když se dáte chodbou vlevo, tak se dostanete do místnosti s deníkem vašeho otce), seberte třetí tarotovou kartu a utíkejte zpět k výtahu. Nyní se vydejte na opačnou stranu chodby a projděte předposledními dveřmi. Jedinými dveřmi se vydejte dál, jděte kousek po chodbě a vstupte do dveří po vaší levici. Dostanete se do velké místnosti s dvěma velkými monstry, odkud vede cesta do dlouho chodby na jihu. Jděte téměř na konec chodby a ve chvíli, kdy se změní kamera prozkoumejte zeď.
Tajným průchodem se protáhněte do pokoje Alessy, ze židle seberte čtvrtou tarotovou kartu a vraťte se do chodby, ze které jste vstupovali do velké místnosti s dvěma monstry. Na neprozkoumaném konci této chodby objevíte malou místnost s ocelovými dveřmi s 9 sloty. Seberte zde mosazný klíč, který je umístěn vedle motýla a vraťte se podle mapy k 1. rozcestí v kostele (chodba se zpovědnicí). Na tomto rozcestí se vydejte dolů (podle mapy), proběhněte chodbou na konec a vstupte do místnosti s pátou tarotovou kartou. Nyní když je máte všechny se vydejte zpět do místnosti, kde jste našli mosazný klíč a do dveří vložte karty takto:
Legenda: HP – High Priestess Card, HM – Hanged Man Card, M – Moon Card, F – Fool Card, E – Eye of Night Card
Finále (The Final Battle)
Proběhněte chodbou do kaple, shlédněte animaci a na díru před oltářem použijte přívěšek (Pendant). Shlédněte druhou animaci, seskočte do díry za Claudií a zlikvidujte posledního bosse ve hře (God).
Komentáře
Přehled komentářů
Thank you a bunch for sharing this with all of us you really know what you are speaking about! Bookmarked. Please additionally discuss with my website =). We may have a hyperlink exchange agreement among us meso.aresgrb.se/decorations/nike-shorts-dam.php nike shorts dam
Buy cheap Medicines Online without a prescription
(Kennethfrors, 5. 7. 2020 10:31)
All tablets - https://bit.ly/3e1KsG1
Amoxil - https://bit.ly/2AuwUFn
Cialis - https://bit.ly/3gl8HjY
Dapoxetin/Priligy - https://bit.ly/2AxMgcc
Lasix - https://bit.ly/3f0oMvi
Levitra - https://bit.ly/2NV858D
Modafinil/Provigil - https://bit.ly/2C8Bp8N
Prednisolone - https://bit.ly/3dSZ8as
Viagra - https://bit.ly/2BGh7Uv
Zithromax - https://bit.ly/2NSfLbN
Change all of your browser fingerprinting with Antidetect Software
(ThomasIRori, 5. 7. 2020 5:12)
Antidetect browser is a software innovation with unique methods that change fingerprints in a natural way and remain undetectable to online tracking services. Easily bypass fingerprinting and skip over sms verification from major big data companies like Google, Facebook, Twitter, Amazon, etc.
Th tool incorporates 12 independent modules that will change the fingerprints of your computer.
Not spoofing - It will not be detected as spoofing because the fingerprint is changed at hardware level and looks natural.
Unlimited configurations - Create unlimited browser configurations. Each new browser will have non-unique Canvas prints, WebGL, fonts, etc.
https://www.nofingerprinting.com - Download here Because Privacy Matters. Now for a limited time with 10% discount, available only on Nofingerprinting.com. (discount code for Ivanovation.com)
maten passerar for snabbt aresgrb.se
(aresgrb.se, 4. 7. 2020 20:49)
Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I'm attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!! nesss.aresgrb.se/skin-care/maten-passerar-foer-snabbt.php maten passerar for snabbt
New 2020 The best Deal On funds
(BrianDab, 4. 7. 2020 16:55)
https://angel.co/company/free-tiktok-fans-free-tiktok-followers-1
https://angel.co/company/legit-free-tiktok-fans-1
https://angel.co/company/get-free-tiktok-fans-likes-legit
https://angel.co/company/tik-tok-fans-generator-2020
Rassismus-Skandal an Berliner Rossmann-Kasse
(MoonLion, 4. 7. 2020 2:51)
Sie sollten diesen Artikel lesen. Es ist wichtig!1(A#D5gt8x6!WGIHAzum
Rassismus bei Rossmann: schwarzer Kundin wird Kartenbetrug vorgeworfen, weil der Name darauf deutsch ist. Polizei droht ihr vor ihrem Kind mit Gefängnis: “Sprechen Sie überhaupt deutsch? Deutsche Sprache, schwere Sprache.”
https://www.bz-berlin.de/berlin/charlottenburg-wilmersdorf/rassismus-skandal-an-berliner-rossmann-kasse - https://www.bz-berlin.de/berlin/charlottenburg-wilmersdorf/rassismus-skandal-an-berliner-rossmann-kasse
30 000 рублей в день. Миф или реальность
(MaxInboXpamp, 3. 7. 2020 17:55)
Небывалый Инбокс
Уже через 3 часа Вы непременно гарантированно будете знать, каким образом заработать в интернете, истратив всего сорок мин в день, даже если Вы еще новичок
С Поддержкой До Конечного результата. Без Денежных Вложений! Без Знаний и Опыта
Не важно, сколько у Вас знаний, навыков и опыта. Тут управится абсолютно любой!
Реальный постоянный доход. Подробнее - www.MAXINBOX.SITE
i vilken vecka kanner man fosterrorelser goodprizwomen.com
(goodprizwomen.com, 3. 7. 2020 16:54)
Hi there to all, it's really a good for me to pay a quick visit this web site, it consists of useful Information. theof.goodprizwomen.com/travels/i-vilken-vecka-kaenner-man-fosterroerelser.php i vilken vecka kanner man fosterrorelser
voeding met veel vitamine b12 aresgrb.se
(aresgrb.se, 3. 7. 2020 11:48)
I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a quick visit this blog on regular basis to obtain updated from newest reports. ylbam.aresgrb.se/news/voeding-met-veel-vitamine-b12.php voeding met veel vitamine b12
Most first-rate Grown up Tube
(DavidMap, 3. 7. 2020 10:36)
Overpower Grown up Tube, self-governing videos -
https://gay0day.com/videos/52550/little-slave-boy-fucked-raw-by-dominant-daddy-muscle-bear/
hydramirror2020
(Michaelabumb, 2. 7. 2020 21:48)pop over to this web-site https://hydramirror2020.com
4 062 RUB в день ждут тебя! https://cloud.mail.ru/public/3G52/2NtgRQTjY
(Ernesztacogma, 2. 7. 2020 20:36)
Сидеть в офисе целыми днями — прошлый век. Зарабатывать, сидя дома — реальность! Эра клерков и стрессов прошла! Стать счастливым можно здесь
https://cloud.mail.ru/public/29An/5zJgbRmKW
Каким образом иметь капитал систематично и не напрягаясь
(MaxInboXpamp, 2. 7. 2020 19:42)
Небывалый Инбокс
Уже через два часа Лично вы гарантированно сможете знать, каким образом заработать в сети, тратя просто-напросто 50 мин в сутки, даже если если Вы еще новичок
С Поддержкой Вплоть до Конечного результата. Без дополнительных трат! Без Знаний и Опыта
Не важно, сколько у Вас знаний, навыков и опыта. Здесь управится вообще любой!
Реальный постоянный доход. Подробнее - www.MAXINBOX.SITE
Новости заболеваний коронавируса
(Donaldpycle, 2. 7. 2020 10:07)Последние новости заболеваний коронавируса https://coronavirus-poslednee.ru/135-rossiyane-podderzhali-vvedenie-zhestkih-mer-v-usloviyah-virusa.html
svenska jagareforbundet jonkoping aresgrb.se
(aresgrb.se, 2. 7. 2020 4:24)
It's appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy. I have read this post and if I may just I wish to counsel you few interesting things or suggestions. Perhaps you could write subsequent articles relating to this article. I want to read even more issues about it! turac.aresgrb.se/advice-girlfriends/svenska-jaegarefoerbundet-joenkoeping.php svenska jagareforbundet jonkoping
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
nike shorts dam aresgrb.se
(aresgrb.se, 6. 7. 2020 4:02)